מינויים

שישה מינויים חדשים בהנהלת המרכז הרפואי "שיבא"

בין המינויים: ד"ר יובל לוי מונה לממלא מקום סמנכ"ל רפואה בהנהלה המרכזית, ד"ר יעל פרנקל-ניר תמלא את מקומו של ד"ר יובל לוי כסגנית מנהל בית החולים הכללי

בית החולים שיבא, תל השומר. צילום: דוברות "שיבא"

ד"ר יעל פרנקל-ניר

המרכז הרפואי שיבא הודיע אמש (ג') על ששה מינויים חדשים להנהלתו. פרופ' איל צימליכמן שיסיים את תפקידו כסמנכ"ל רפואה מונה לסמנכ"ל חדשנות וטרנספורמציה; ד"ר יובל לוי מונה לממלא מקום סמנכ"ל רפואה בהנהלה המרכזית; ד"ר יעל פרנקל-ניר תמלא את מקומו של ד"ר יובל לוי כסגנית מנהל בית החולים הכללי.

קרולין בץ-חישין

כמו כן מונו: קרולין בץ-חישין - למנהלת חטיבת השיווק והשירות במקום מיכל מנשה שעברה לנהל את אגף השירות וחוויית האדם במשרד הבריאות); לי גת, עד כה דוברת המרכז הרפואי תמונה לסמנכ"לית אסטרטגיה, קשרי ממשל ותקשורת וצחי נוריאל שימונה לממלא מקום סמנכ"ל הכספים במרכז הרפואי (יחליף את רו"ח נעה פרסטר שתשמש סמנכ"לית כספים, כלכלה, סחר, שירות ואדמיניסטרציה במרכז הרפואי אסותא באשדוד.)

פרופ' צימליכמן שהגיע לשיבא ב-2004 התמחה ברפואה פנימית ולאחר מכן במנהל רפואי. בשובו מהתמחות-על בבוסטון, מונה לסמנכ"ל איכות ובהמשך לסמנכ"ל רפואה וחדשנות. שלוש פעמים הוביל את שיבא לקבלת תו התקן הבינלאומי JCI בהצטיינות וייסד וניהל את זרוע החדשנות ברפואה  ARC.

ד"ר לוי הגיע לשיבא לאחר שכיהן כסגן מנהל המרכז הרפואי וולפסון ושימש סגן לפרופ' ארנון אפק, המשנה למנהל המרכז הרפואי ומנהל בית החולים הכללי. ד"ר פרנקל-ניר הגיעה לשיבא להתמחות ברפואת ילדים בבית החולים ספרא לילדים. לאחר שסיימה התמחות במנהל רפואי שימשה עוזרת למשנה למנהל המרכז הרפואי פרופ' ארנון אפק ועסקה בתכנון ובהפעלת בית החולים עם תחילת המאבק במגפת הקורונה. בין היתר הובילה כמה פרויקטים ביניהם הקמת מרכזים רב-תחומיים.

פרופ' יצחק קרייס, מנהל שיבא אמר על המינויים החדשים: "כחלק

לי גת. צילום: דנה קופל

מההתעצמות והצמיחה של המרכז הרפואי שיבא והשפעתו בעיצוב תחום הבריאות המשתנה, נדרש חיזוק של שדרת הניהול שתמשיך להוביל את המרכז הרפואי לשיאים נוספים. התברכנו בהון אנושי מקצועי ומסור, המהווה את הבסיס האיתן של הארגון ומבטא את הדנ"א הייחודי של שיבא".

נושאים קשורים:  מינויים,  חדשות,  המרכז הרפואי "שיבא",  פרופ' איל צימליכמן,  ד"ר יובל לוי,  פרופ' יצחק קרייס
תגובות
אנונימי/ת
08.12.2021, 23:54

נו....באמת